Μίκρυναν τα όνειρά μου...
Περιορίστηκαν σε ένα...
Εσένα...

Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2009

mi corazon



Στο κορμί σου αναρριχήθηκα
Κλέβοντας του πειρασμού
Την ένδοξη ηδονή
Σταλιά τη σταλιά Σε γεύτηκα
Κλειδώσεις σπηλιές μαγεμένες
Και φλέβες καταρράκτες βουεροί
Μανιασμένα τα κύματα του πόθου με κυρίεψαν
Στους ακονισμένους γκρεμούς του κορμιού σου
Καθώς σκάλωνα


Με τρεμάμενα χείλη
Προσκυνώντας Σε
Ανακαλύπτω
Της Ζωής την «θεία» ουσία
Σώμα κι Αίμα
Να λιώνεις αργά
Στο αγιασμένο δισκοπότηρο των χειλιών μου
Ακριβε μου
Κι ύστερα
Να δύει ο ήλιος γελώντας γλυκά
Στου στήθους σου
Την μαγεμένη κοιλάδα
Στην αγκαλιά μου χορτασμένος όταν αποκοιμιέσαι
Εγώ κι Εσύ
Δυο κομμάτια της Γης
Που αγκαλιασμένοι
Σε κεχριμπαρένιους ουρανούς δραπετεύσαμε
Εσύ κι Εγώ
Μιας εικόνας μισά που ενωθήκαμε
Κι ένα Σύμπαν φτιάξαμε οι δυο μας!!!

Εικόνα που φιλοξενείται από photobucket.com

Άκου με
Τρέμω
Ζεσταίνομαι
Ιδρώνω
Κρυώνω
Ζαλίζομαι
Λιώνω
Φλέγομαι
Σπαρταράω
Ανάσες κοφτές
Μάτια έναστρα
Λόγια μισά
Σβήνω
Δαγκώνω της ηδονής το όξινο φρούτο
Στου πόθου σου κολυμπώ
Τις μυστικές στοές
Του κορμιού σου τα κάστρα
Αλώνω
Κοίτα με!
Σπάω
Πονάω
Φωνάζω
Νικάω
Νικιέμαι
Σώνομαι
Στους λαγόνες σου
Η σημαία της νίκης
Ανεμίζει θριαμβικά
Λάφυρο παίρνεις
Μια στάλα απ την καρδιά μου !


mi corazón

Θέλοντας σε
Ζω!
Αποκτώντας σε
Πεθαίνω !


Καλο καλοκαίρι σε όλους σας εύχομαι!!!





20 σχόλια:

  1. Υπέροχη ανάρτηση..!!
    Καλή συνέχεια!
    Καλό καλοκαίρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστω laminore ενα ομορφο καλοκαιρι και σε σενα ευχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. υπεροχη αναρτηση
    υπεροχα λογια...
    ειληκρινα με ταξηδεψαν...
    με μαγεψαν!!

    καλες διακοπες
    και καλο βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. zinaa
    ευχαριστώ για τα λόγια σου και ελπίζω να βρεθούμε παλι μετα της διακοπές!
    Καλο καλοκαίρι να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. α...πάντα είσαι υπέροχη, μα σήμερα το παράκανες :))

    αχ!!

    φιλιά βρόχινα γλυκιά μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. :)Ματια μου!!!!!!!
    το αχ μόνο θα μου μείνει στο τελος!!!!!!
    Ας το κάνουμε λοιπον παθιάρικο!!!
    Κανονισε εσυ λεμε.....
    Και φιλία...βεβαίως βεβαίως!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αποκτώντας σε
    Πεθαίνω...

    υπέροχη ανάρτηση...

    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βούλα μου καλημέρα!...δεν το πιστεύω τέτοια ταύτιση...από χθες έχω φάει το youtube γιά να κατεβάσω βιντεάκια γιά το υπέροχο αυτό τραγούδι που λατρεύω... σου αφήνω την δ/νση...θα σε μαγέψει!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=hj4fXcPKDjs

    Πραγματικά ξεχωριστή ανάρτηση και στίχοι...Φιλάκια πολλά και όμορφο Σαββατοκύριακο!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό καλοκαίρι να έχουμε, Βούλα μου, με τις υπέροχες αναρτήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος9/6/09 8:24 μ.μ.

    Καλώ καλοκαίρι …………..

    Η θάλασσα χτυπά τα ποδιά σου
    Τα γυμνά που νιώθουν την στιγμή
    Την μάτια
    Να ξεχαστείς από όλα αυτά
    Που σε κάνουν να στέκεις
    Να μην σταματάς απλός
    Νιώσε ελεύθερη από όλα
    Γιατί το καλοκαίρι η ζωή
    Έχει αρώματα μαγικά

    Υποκλίνεται ένας αγράμματος
    Που δεν θα πάει διακοπές
    9/6/2009 8:23 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θέλοντας σε ζω..
    Αποκτώντας σε πεθαίνω...

    Σε όσους πολέμους κι αν με πας θα ξεψυχήσω..
    Αγάπησε με αν τόσο θες να ξεψυχήσω..
    Καλό καλοκαίρι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ.ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δυό κομάτια της γής,,,
    σε κεχριμπαρένιους ουρανούς,,,
    δραπετεύσανε!!!!
    Καλό καλοκαίρι,,,
    όπου κι αν είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. KALHSPERA KAI MIA MEGALH AGKALIA GIA OLOUS SAS.H PAROUSIA SAS XARA MOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Με τρεμάμενα χείλη
    Προσκυνώντας Σε
    Ανακαλύπτω
    Της Ζωής την «θεία» ουσία
    Σώμα κι Αίμα
    Να λιώνεις αργά
    Στο αγιασμένο δισκοπότηρο των χειλιών μου
    Ακριβε μου…

    Υπάρχει ευτυχία μεγαλύτερη από αυτή ;
    Μέρα καλή γλυκιά μου Βούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος13/6/09 9:03 μ.μ.

    2 κομμάτια γης...
    Είναι ο έρωτας ανάσα...
    Ανάσα ζωής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μου φέρνει η νύχτα το ζεστό σου σώμα ,απλώνω να σ’ αγγίξω δεν μπορώ…
    ΟΝΑΡ ξέρεις εσύ…
    Και στο είπα για τις παλιές αγάπες να μιλάς αλλά όχι έτσι ,ίσως να μην τους αξίζει έτσι.

    Όπως και να έχει , πολύ ωραίο. Και εύχομαι ,πολύ ,πολύ ,καταπληκτικό καλοκαίρι να ‘χεις !
    Σιδερένια καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν υπαρχει Αναστασια μου...
    Ευτυχία βρίσκεις μέσα σε ιερές στιγμές μόνο...αλλά ειναι τόσο σπάνιες πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Νότια της νύχτας....
    Ερωτας ειναι τα παντα....
    Είναι η ζωή!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Sidera μου...
    Μα πρέπει να μιλάμε ετσι για της παλιές αγάπες...ειναι κομμάτι του εαυτού μας....και πρέπει να εχουν την πιο όμορφη γωνιά στο μυαλό μας!Και πιο πολύ οταν εμεις κάναμε πίσω και οχι αυτές!Το τραγούδι δεν το βρήκα πουθενά..μονο τους στίχους του...Υπέροχοι ειναι..θα προσπαθήσω να το βρω....
    Καλό μας καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


dark.gif

 Μην μιλάς για αγάπες που πεθάναν.
Μην ζητάς έρωτες που έχουν ήδη σβήσει.
Μην αναζητάς πάθη που,ίσως,ποτέ δεν υπήρξαν.
Μην με ψάχνεις.
Με σκότωσες εκείνη την νυχτιά, που το φεγγάρι έκλαιγε στο πλάι μου και ο ουρανός, μαυροφορεμένος, με έθαβε με όσα αστέρια είχαν απομείνει.
 Δεν θυμάσαι?
Εκεί ήσουν...με δυο ρόδα στο ένα χέρι, σάπια.. ..από ψέματα και υποσχέσεις της στιγμής.
Στο άλλο χέρι κρατούσες ένα μαχαίρι. Δεν θυμάσαι?
Με αυτό το μαχαίρι κομμάτιασες τα όνειρα μου..
Δεν θυμάσαι?
Ακόμη υπάρχουν κάποια κομμάτια, σκορπισμένα στο χαλί εκείνο, που μου έπιανες το χέρι μου έλεγες πως θα ταξιδεύουμε μαζί στον ουρανό και στον χρόνο.
Κάποια τα μάζεψα σιγά-σιγά και κάπου στην διαδρομή, αναστήθηκα..
Μην με ψάχνεις.
Έφυγα.
ΦΑΝΗ Π.

Οι άνθρωποι το πιο συχνά
δεν ξέρουν τι να κάνουνε τα χέρια τους

Τα δίνουν - τάχα χαιρετώντας - σ' άλλους

Τ' αφήνουνε να κρέμονται σαν αποφύσεις άνευρες

Ή - το χειρότερο -

τα ρίχνουνε στις τσέπες τους
και τα ξεχνούνε

Στο μεταξύ ένα σωρό κορμιά μένουν αχάιδευτα

Ένα σωρό ποιήματα άγραφα








Σ' αγαπώ μα δε χωράει πουθενά να σου το γράψω


θα στο πω κι ύστερα άλλο να μιλώ θα πάψω.




7 Μαΐου 2007 .Πηγή Καφετζοπούλου.

Aφού εγώ νιώθω πως είσαι εδώ, πρέπει κι εσύ να μη νιώθεις ότι λείπω. ...
Φεγγάρια είμαστε...
κομμένα στα δυο
Γεννάμε θολό φως... παγωμένες ψυχές κουβαλάμε
Ο χρόνος σταμάτησε σε μια λάθος λέξη...
Τα φιλιά δεν αφήνουν πια σημάδια
Η μοναξιά ξεκίνησε το ταξίδι της
στα γκρίζα μονοπάτια που της φτιάξαμε...
Κι εσύ ακόμα σιγοψιθυρίζεις κάποιους στίχους
που δεν έγραψα για σένα...
Χρήστος Καριώτης.
Φεύγω και σε παίρνω μαζί μου.
Θα θυμάμαι πάντα τα βουρκωμένα τούτη την ώρα μάτια σου, το θλιμμένο βλέμμα σου.
Ποιός ξέρει τι είναι αυτό που αποφασίζει τώρα για λογαριασμό μου!
Φεύγω, αλλά να ξέρεις θα σε αγαπώ πάντα.
Όταν βραδιάζει εκεί που πάω, το φεγγάρι θα'ρχεται προς εσένα...
κι εγώ, κάθε βράδυ θα το ακολουθώ...
Θα παίρνω το δρόμο του φεγγαριού και θα πέφτω στην αγκαλιά σου...
Ό. Αβρααμίδης

Κάποια ερωτεύτηκε τον κηπουρό των άστρων και δεν μπορεί να ζήσει πια χωρίς αυτόν.
Μαζί του όμως να σμίξει δεν είναι δυνατόν.
Τεράστια η απόσταση που τους χωρίζει.
Η μοίρα της ορίζει να μην τον δει ποτέ.
Στη γη ξαπλώνει, παραδίνεται ανάσκελα στη γύρη των ουράνιων λουλουδιών
και
άγρια χαράματα, χαράζει στο χαρτί τούτο το μήνυμα:
Γύρνα ξανά σε μένα, νύχτα μου, τυφλός θα μείνω δίχως το σκοτάδι σου.
Αργύρη Χιόνη

Tα τραγούδια δεν είναι άνθρωποι, αλλά θεία πλάσματα.
Αγαπήστε με τους λες και σ' αγαπάνε.